mandag den 5. juli 2010

En forsinket konfirmationshilsen

Jeg var lige lidt sent ude med det her kort, men der er altså noget der smutter engang imellem, og det var så det! Men bedre sent end aldrig, kortet er stærkt inspireret af nogen jeg har set på denne her side: Scrappassion
Jeg har selv lavet en skabelon, som jeg regner med kan bruges til lidt flere af samme slags, indeni kan man skrive på den ene side, og så har jeg lavet en lomme på den anden side, kortet er foldet foroven, så det kan stå af sig selv.

Blomsterne er nogen som jeg har set et sted også, kan ikke lige huske hvor, men de er rigtig søde, lavet af retroflower og marguerite
Om natten efter jeg havde lavet kortet og glemt at jeg ville putte bling på, var der en edderkop der havde klattet lige over bladene, så jeg lige kom i tanke om det igen, heldigvis havde jeg de grønne halvperler som passede!
Og en ung dame i sit bedste sommerudstyr!
Hun kommer i hvert fald ikke til at fryse på tæerne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.