tirsdag den 22. januar 2013

Lifebook 2013 - True Intensions (uge 2)

Så fik jeg også taget et billede af mit Lifebook 2013 - projekt fra uge 2

Underviser er Monica Zuniga - med bloggen Hands and Heart
I kan se hendes oplæg HER



Jeg er faktisk ikke sikker på at jeg er helt færdig, jeg mangler "noget" men venter lige til jeg er helt sikker på hvad det er!
Til gengæld er jeg denne her gang helt tilfreds med min baggrund og syntes at de meget kraftigt farver passer godt!


Jeg fik lavet mine "ord" - ting som jeg ville stræbe mod i år, der var faktisk flere fra start, men det her blev de udvalgte og jeg fik også skrevet en del - jeg gjorde det på nederdelen i striberne


Det eneste jeg er lidt ked af - er at jeg ikke stemplede skoene og brysterne på et stykke papir og limede det på, men måske jeg gør det senere?

Nej - jeg er altså helt vild med baggrunden : D

I virkeligheden er den lidt mørkere foroven, men mit lys (sne og solskin) gjorde det lidt lysere

3 kommentarer:

  1. Wow, hvor lækkert. Jeg kan godt forstå at du er godt tilfreds. Baggrunden er super flot med mange fine finesser.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.