mandag den 11. juni 2012

Guldbryllupsgave

Det var ikke let at finde den rigtig gave til guldbrudeparret, men jeg fandt på en ting som jeg syntes kunne være sjovt at give, nemlig det her træ, som er en Guld-elm, det havde en god symbolværdi og samtidig er de meget glade for deres have!

Det har bare en skøn guld-grøn farve

Til gengæld var det ikke let at finde ud af hvad det hed det lille træ, jeg har set to af dem som står i Stege, og kørte ind til gartneren og fortalte om dem, men han havde aldrig set træerne
Man kunne desværre ikke få dem større end sådan her

Så vi suste tilbage til Stege og tog billeder med mobilen og sendte til ham, og adresserne så han selv kunne se, men jeg troede faktisk at man lagde mærke til så anderledes træer når man var plantehandler, det står nemlig på den vej han bor på!


Derfor skulle kortet være med blade, og farverne passede faktisk selvom det ikke ses på billederne igår!
Og til sidst havde jeg købt en billet i hvide og limegrønne farver, så alt passede sammen (for en gangs skyld) :)

1 kommentar:

  1. Ej hvor var det en god ide - og ja troede også sådan gartner havde styr på alt det der ;)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.