søndag den 28. juni 2009

Kort

Nå - langt om længe fik jeg tid til at lave nogen kort, de her er godt nok i modsat rækkefølge men det må i leve med.
Det her bleg-gule/olivenfarvede var det sidste jeg lavede, mønsterpapiret og baggrunden er fra Panduro, jeg er vild med mønsterpapiret. Derudover er der brugt Inkardinko-stempel med marguerit, farvet med Copic's, distress ink og lidt glimmerlim, og så har jeg brugt guldtusch og stemplet i kanten med guld. Det blev egentlig ikke som jeg ville have det, og jeg ville også gerne have haft lidt mere pynt på, men der var ikke rigtig noget jeg kunne få til at passe... så det blev sådan her.

Og så er der mit kort med Gorjuss Girl stempel, det er farvet med lilla distess og lidt akvarelfarve til hår og ansigt. Hun er bare så sød.


Her er så det første, som jeg egentlig begyndte på i torsdags, da vi holdt pigehygge i mit værksted. Jeg blev bare ikke helt færdig, "stemplet" er printet fra den tegning som min datter lavede til mig for et stykke tid siden, jeg har farvet det med copics. Jeg syntes hun er rigtig sød, og faktisk er jeg også godt tilfreds med kortet, som er fint og sommerfrisk, uden at være overpyntet. Rhinsten og bradsen på blomsterne har lige fået lidt copic-farve også så de passer i farven...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.