fredag den 18. september 2009

Stilstand...

Man skulle tro jeg var gået helt i sort, når man kigger på min blog, så slemt er det dog ikke, men der har ikke været meget tid til kort på det sidste, så jeg er snart ved at eksplodere..



Men i sidste uge var jeg syg, og i denne uge er jeg ved at lave nogen bukser til Matilde, og det tager lidt længere tid en ventet, for der skal lige lidt pynt på osv



Matilde vil også gerne snart have de bukser, så hun spørger hver dag, " Har du stikket mine bukser nu" - men det har jeg ikke, de skal nemlig sys! ;)



Hav en god weekend - håber der sker lidt mere her inden den er ovre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.