søndag den 18. oktober 2009

A spoon Full of Sugar: Caryn's sketch

Min mor og Ole har været i Thailand i tre uger, og kom først hjem her i torsdags, så vi var til fødselsdag i går aftes hos Ole, som havde fødselsdag mens de var afsted.
Da gaven var et gavekort, tænkte jeg at Ole skulle have et kort også - og da det er efterår, blev det temaet, billedet er fra Country Clipart, det er det prikkede papir faktisk også, og blomsterne er lavet at mine patchwork-stof-kopier!
Jeg brugte en skitse fra A Spoon Full of Sugar, men droppede dog sløjferne da det var til en mand..:)
Vi var i øvrigt på Snekken, Vordingborg (mums) og spise først og derefter hjem til min Mor og Ole og drikke kaffe.


Card for my mothers boyfriend, he had birthday, while they were in Thailand.
Caryn's sketch, which i like very much, think i will use it again later..
Papers from Country Clip Art, and some homemade papers (copies of different fabrics)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.