onsdag den 9. december 2009

Syge overalt..

Øv sikken en uge, først blev Matilde syg sidste torsdag, derefter Kristine og jeg, alle sådan noget forkølelse-hoste-ondt-i-halsen og så lidt bronkitis, Kristine skal først tilbage i skole i morgen, selv Oliver (hunden) har været syg, med dårlig mave, så jeg har været oppe 3 gange hver nat siden søndag - så han kunne komme ud - han har meget tynd mave.
Klaus kom ind mandag morgen for at sige at han altså også havde gjort på køkkengulvet, heldigt jeg ikke lige har jokket i det da jeg var oppe om natten uden briller og i mørke.
Næste nat var jeg så træt at jeg ikke vågnede første gang han peb, faktisk vågnede jeg ved hans pruttelyde, og der var det igen for sent. Men nu virker det som om han er OK igen, har sikkert spist kattemad, det kan han ikke tåle.
Men jeg håber på en hel nats søvn, i nat nåede han at vække Matilde også, som så ville ind til mig og sove, og ved 5-tiden kom skraldemanden, som skal skældes meget ud, så alle vågne igen, 10 minutter senere kom så skraldespandsvaskeren - så igang igen, med at få hunden til at lægge sig og være stille - så det var øv da kl. var 6 og uret ringede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.