søndag den 10. januar 2010

Og så mine små yndlingspiger

Her er tre forskellige kort lavet efter Lilians skitse - jeg har lavet et kort, med samme stempel og papir til udfordringen, men det var jeg så vild med at jeg lavede nogen flere - efter at jeg havde foræret det væk, her er de:








Det er faktisk en fin måde at få øvet sig i farvelægning, når man laver flere ad gangen..man kan lige ændre lidt og se hvad der så sker..











Here a 3 more cards, made from Lilians sketch- i just liked it so much - and after i gave the card away, i missed it in my window. I love the sketch, the papers from My minds eye and the stamp, it is so cute...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.