søndag den 3. januar 2010

A spoon Full of Sugar: Sketch by Nikki

Her er et kort til challenge 82 hos A spoon full of sugar, det er en sød skitse, men jeg syntes det er svært med så mange lag, jeg er nok til lidt enklere skitser! Men det er sjovt at prøve noget nyt, og måske bliver jeg bedre til det!

Papiret er fra My Minds Eye, jeg er helt vild med de farver, faktisk kom jeg i tanke om mens jeg arbejdede at jeg i sommer så en forestilling på Grønnegårds Teater, hvor et af kostumerne var lavet i de farver, jeg tog faktisk en kopi af tegningen, for at kunne huske kombinationen!

Jeg har ikke sværtet overhovedet, for første gang i lang tid, da jeg godt kunne lide det rene look det giver, når man ikke sværter, syntes det passede bedst til den lille fyr her fra Angels Landing.


Farvet tråd har jeg selvfølgelig ikke, så jeg farved lidt tandtråd med copics-farverne, som der også er farvelagt med

Og her er så et nærbillede af min lille ven, han er da bare så sød....

A card for challenge 82, Nikki's sketch, i like the sketch, but it is very hard for me, as i usually, dont have that many layers, but fun to try, perhaps i learn something ;)
The image is from Angels Landing, cute little fellow, and the papers from My Minds Eye






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.