tirsdag den 19. januar 2010

Truly Scrumptious #23 Mina's sketch

Der her kort skulle have været med i to udfordringer, men jeg har lige opdaget at den ene sluttede igår, men pyt, jeg kan stadig nå den anden, og jeg havde lige gang i noget andet i mellemtiden. Øv, hvor det var surt at "ligge i sengen" hele weekenden, men er da frisk igen, og idag er den nye vaskemaskine ankommet, var ellers begyndt at overveje om jeg skulle ud at købe rene "underhylere" til hele familien, men jeg fik lige lov at smutte 3 vaske igennem hos naboen så vi klarede os igennem...

Nå men kortet er lavet efter en skitse af Mina fra Truly Scrumptious, jeg kan rigtig godt lide skitsen, men kom til at bruge et stempel som var lige rigeligt stort, den anden udfordring var A spoon full of sugar, men det gik jo ikke rigtig.

This is my card for the Truly Scrumptious challenge #23 Mina's sketch, i like the sketch very much. But I think the stamp i used, is to big for this sketch..to bad..

2 kommentarer:

  1. gorgeous pretty card Fru...beautiful fresh colours...thanks for joining in with the Truly Scrumptious challenge
    Mina xxx

    SvarSlet
  2. så sødt kort , dejlig lilla farver og så flot malet motiv

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.