tirsdag den 22. juni 2010

Haven i det sene aftenlys

Det ser altså helt unaturligt ud, når lyset falder på blomsterne, om aftenen, de her billeder tog jeg igår, lige efter der var kommet en ordentlig regnbyge!


De blå farver bliver næsten selvlysende, det er meget overvældende..


I aften har vi været til dimission, Kristine er gået ud af 9. klasse og det er meget mærkeligt, endnu mere mærkeligt at tænke på at vi skal starte forfra om 3-4 år!!!
Efter sommerferien starter Kristine på Designskolen i Nyk. F, hvor hun kommer på en grafisk linie, det er en efterskole, med forskellige designlinier, som tillæg til de alm. fag!
Hun glæder sig meget til at komme derned..

1 kommentar:

  1. De er så smukke alle havens farver og endnu
    finere i det flotte lys. Når jeg ligger billeder i min blog bruger jeg picasa og eksporterer billedet til skrivebordet i 800 og så henter jeg det der, jeg gør ikke noget specielt for at man skal kunne klikke dem større, måske er det det fotoprogram du bruger.
    Du må have en dejlig dag
    knus Pia

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.