tirsdag den 15. juni 2010

Perlemors-tags og et lille kort

Her er så det kort som jeg lige syntes skulle have lidt perfect pearls, og det fik i så rigelige mængder, faktisk en del mere end jeg havde regnet med, men det blev da meget sødt...







Lyset her til aften er meget voldsomt, så det giver lidt voldsomme skygger, men hold op hvor er det dejligt med noget sol





Den anden tag, har fået små dråber glossy accent, så det ligner næsten små regndråber



og så et lille kort som jeg lavede i weekenden

2 kommentarer:

  1. Kanonflotte tags og kort. Dejlige duse farver.
    Jeg elsker skygger på mine scrapting. Endelig kom solen! ; )

    SvarSlet
  2. Jah, du har gjort det igen. Dine tags er virkelig flotte. Jeg er bare vild med din blanding af stempler, blonder,farver - jah og ikke mindst kongekronen. Hvor er stemplet med kongekronen fra?

    Jeg tror nok at den turkise farve jeg har brugt på kortet er "Broken china" (mørk tyrkis)eller evt. "tumbled glass" (lys tyrkis) fra Ranger. Jeg har desværre ikke kortet mere. Hvis du skal bruge den sammen med pastelfarver ville jeg vælge "tumbled glass".

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.