tirsdag den 27. juli 2010

Fødselsdagskort til Line

Min niece Line fyldte 18 lige inden vi tog til Bornholm. Til hende havde jeg lavet det her kort, med samme skabelon som det tidligere taskekort! Det tager ikke så lang tid at lave selve kortet, fordi det er foldet foroven! Indeni har jeg beklædt det med kraftigt kopipapir, som har fået stempler rundt i kanten og "bagsiden" af forsiden har fået en slids hvori der kunne ligge lidt sedler!




Jeg ved ikke hvorfor, men af en eller anden grund ender pynten næsten altid på det samme sted når jeg laver noget, det må jeg vist arbejde lidt med...
Fik lige brugt pine-punch og rigeligt med stickles, som Klaus har medbragt fra Samsø, hvor han arbejdede inden vi tog på ferie!

1 kommentar:

  1. Skøn taske! Og pynten passer rigtig godt i det hjørne ; )

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.