fredag den 23. juli 2010

Hjemme igen..

Så er vi hjemme igen, efter 4 dage på Bornholm, idag er tingene gået meget langsomt - vi kom hjem kl. 00.30 og vi startede altså dagen kl. 7 - med rengøring af hytte og derefter rundt på øen, indtil færgen til Ystad gik kl. 20,45 - og derefter 2½ times kørsel inden vi var hjemme! Så vi har været meget stille idag!
Jeg har godt nok lige fået lavet et par tags, men ikke taget billeder!

I det hele taget har jeg lavet en del som jeg bare ikke har fået sat på, men lover at der nok snart skal komme noget nu, hvor ferien er næsten slut!


Det her lavede jeg inden vi tog afsted, det var for varmt til at rode med papir, men filthjerterne, kan man sidde med udendørs i skyggen, jeg har lavet en del med forskellige motiver de sidste par år, men alle i de her farver!

Her er et af de tidligere, de forandrer sig hele tiden og efter humør, men de er hyggelige og lave, og lette at tage med, fordi de ikke kræver det store udstyr!
Jeg kan bedst lide det gamle, men havde lige set en juledug hos All Momas Quilt i friske farver, og så blev jeg lidt rigeligt inspireret ; )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.