søndag den 1. august 2010

Ett trykk mere

Efter at jeg har sendt mine kort ind til Ett Trykk har jeg selvfølgelig holdt godt øje med hvornår jeg kunne købe bladet, men har ikke set det i nogen af netbutikkerne endnu! Men så i torsdags blev jeg ringet op af en dame, som gerne ville vide om jeg var den Helle som havde kort i bladet, og det var jeg jo! Det viste sig så at hun faktisk også bor på Møn og følte sig lidt alene med sin kort-mani, ligesom mig, så hun kom på besøg hos mig fredag formiddag, hvor jeg fik lov at se bladet, og faktisk købe det af hende, hvor var det sjovt! Og dejligt at tale om sin hobby og der så også var en som rent faktisk vidste hvad man talte om! Nu glæder jeg mig bare til at se hendes stempelsamling, som lød som om den var lidt større end min :D

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sejt at du har fået dine ting med i bladet.. godt gået... super flotte ting.. dine tags er også super lækre...

    Jeg har ikke besøgt din blog før, men vil da helt sikkert kikke forbi igen...

    SvarSlet
  2. Et KÆMPE tillykke med dine flotte kort i ETT Trykk. Det er bare godt gået, og kan da godt forstå, at de er blevet trykt. Godt gået.

    Det var da en dejlig oplevelse med opringningen og da især hvis I kunne rende sammen og scrappe lidt. Det er nu altid hyggeligt.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.