tirsdag den 17. august 2010

Intet nyt er godt nyt

Sådan har vi det lige i øjeblikket, og det er faktisk ikke meget vi hører fra Kristine, men meget begejstret når det så sker, og det er dejligt! Og så farer vi ind for at kigge hvert andet øjeblik om der nu er kommet nye billeder på efterskolens hjemmeside - og de er flinke til at sætte billeder på, så vi kan se hvad der sker derovre!

Og tak for de medfølende kommentarer, det er så hyggeligt når i skriver til mig, jeg forsøger også at få lagt kommentarer, men engang imellem er der bare for meget andet!
I øjeblikket drejer alting sig om moms her i huset, kvartalsmoms skulle afleveres idag og 1/9 er der halvårsmoms, så der er ikke meget tid til at lave kort, selvom lysten ikke fejler noget..

Men altså ingen billeder herfra... :(

Nej jeg glemte faktisk den anden dag, at fortælle at på vej til Hvide Sande fik jeg øje på skiltet til Henne Strand, og jeg havde faktisk på vejen fortalt at jeg gerne ville se de der sandfigurer som Karina havde vist billeder af, men anede ikke hvor i verden det var! Men manden i Hvide Sande fortalte så at vi skulle køre yderligere 10 km for at se dem, så desværre blev det ikke denne gang, det var der ikke tid til...
Men mon ikke det bliver til en ferie derovre engang...:)

1 kommentar:

  1. Det var i Søndervig. Synd, at i ikke havde tid til de ekstra 10 km, for de var godt nok imponerende ; )
    Ift Henne strand, var det første, men absolut ikke sidste gang vi var der ; )

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.