torsdag den 16. september 2010

Drengekort

Det er faktisk ret sjældent jeg lige tænker på at lave kort til drenge, men direkte opfordret, måtte jeg jo igang!
Jeg er meget godt tilfreds med resultatet, selvom det ikke helt kom til at se ud, som det gjorde inde i mit
hoved da jeg lå og prøvede på at falde i søvn!

Men det er jo det der med størrelserne i forhold til hinanden, som man ikke altid lige kan huske, så i stedet for kvadrater bag stjernerne blev det altså rektangler! Ja og så havde jeg egentlig også tænkt stjernene anderledes, men sådan går det faktisk tit for mig!

Tekststemplet er fra Panduro og papiret MME (måske) og Vivi Gade + div. karton!

I dag har jeg været med Dorthe i Fakse, hvor Hanne's var på besøg med sin patchworkbutik!
Det er næsten lige så godt at kigge på stoffer som på papirer, men også kun næsten! :)
Vi fik også set hvordan Hanne S. syr sine fine tæpper, det var rigtig hyggeligt!
Og en lille bitte smule stof fik jeg da vist også købt....men siger det ikke til nogen

4 kommentarer:

  1. Det resultat kan du kun være stolt af. Det er et rigtig flot drengekort. Stjernerne er flot sværtet og farverne er skønne.

    SvarSlet
  2. super sejt drengekort, flot med stjernerne

    SvarSlet
  3. Rigtig flot drengekort.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. ihh disse er også smukke. vil lige høre dig om du kan fortælle mig hvordan du indsættet tingene her til højre bannerne,flickr m.m. kan ikke finde ud af det de havner forneden ? er det gadtet og hvad så ? please help me..
    DOrte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.