onsdag den 27. oktober 2010

Jeg er her stadig

og jeg kigger med, men jeg syntes ikke tiden slår til i øjeblikket, så der kommer ikke mange kommentarer herfra eller indlæg for den sags skyld! Men det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget, jeg har syet nogen flere sybokse, var var oppe på at have 8 færdige til julemarked, men så kom der nogen tyskere forbi mit værksted i ferien og købte 2, så jeg har fundet stof frem til nogen flere, men er ikke kommet igang endnu!
Men her er de 4 grønne/turkis som jeg har lavet siden sidst:




Og så har jeg lavet 12 julekort, men jeg manglede at få lavet kuverter, men dem fik jeg lavet igår og taget billeder inden de kom i poser! Her er de første 2, de er alle lavet af papirer fra Marianne Design, som jeg købte hos Hobbyboden på Samsø! Jeg har lavet dem alle på engang og så pyntet dem bagefter, det er lidt lettere når man syr på kortene syntes jeg!


Lyset er ikke så fantastisk, da jeg tog billederne i mit køkken sent i går

3 kommentarer:

  1. Dine sybokse er også flot i de grønne/tyrkise farver.

    Flotte julekort du har lavet. Det ser rigtig færdigt ud med de forere kuverterne med mønsterpapir. Glæder mig til at se de øvrige julekort.

    SvarSlet
  2. hvor er det dog bare flot alt du har lavet

    SvarSlet
  3. wow så fantastiske flotte sager, og lækre julekort

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.