onsdag den 10. november 2010

Øv, jeg kan ikke finde ud af det

altså at få hæklet nogen små firkanter, som skal samles sammen til et tørklæde, de bliver ved med at flæse for mig, og det skal de altså ikke, men jeg tror jeg har fundet fejlen nu, så jeg må lige prøve en gang mere! Det ene nøgle garn er ellers snart slidt op, fordi jeg har trevlet op så mange gange, håber det lykkes denne gang!
Men de her bokse dem kan jeg finde ud af
den her blev færdig i går aftes og der er også en storesøster

men den er ikke blevet lukket i enderne endnu, men den er ligesådan, den lille her skulle
ellers have haft den lilla side udaf, men ups det glemte jeg lige i farten, og mon ikke det går alligevel!

I aften skal vi til min mor og spise and, det bliver dejligt!
Og i morgen står den på sybokse igen i værkstedet sammen med Dorthe, håber jeg!

5 kommentarer:

  1. så sødt stof du har brugt, rigtig flot. jeg kan slet ikke noget med garnnøgler

    SvarSlet
  2. Du er altså en kang til de flotte syæsker. Jeg håber at du får held med de hæklede firkanter.

    SvarSlet
  3. Så nydelig veske Fru Larsen! Du er så flink til å velge farger og mønster som passer godt sammen.

    Jeg ler når du skriver om hækling, jeg selv har bare prøvd å hækle et parr ganger og det gikk bare rundt og rundt det jeg laget! Lol, håper du får det til og at du viser hvad du har laget når den er ferdig :O)

    Knus Nina x

    SvarSlet
  4. :)
    Det er altså bare SÅ smukt!!!!

    SvarSlet
  5. Hej Helle
    de er blevet rigtige gode de bokse, lækkert stof.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.