torsdag den 17. marts 2011

Et mere...

Da jeg syede kort den anden dag, tænkte jeg at jeg jo ligeså godt lige kunne sy nogen stykker når nu maskinen var fremme - og det var dejligt, for så lå der lige et kort klar til mig igår, det tog nu ikke længe at lave det, for jeg havde lyst til noget enkelt og det blev det, men hvad det skal jo heller ikke være det samme hver gang!
Selvom min plan var ikke at købe mere, så tænkte jeg at for at få brugt mine rester, var jeg nok nødt til at købe en firkant-punch, så jeg kunne lave patchworkkort for det har jeg set at Henriette gør og de er så søde! Så jeg kunne jo ikke rigtig gøre for det vel ? :o

5 kommentarer:

  1. Grinern. Selvfølgelig er du nødt til at købe den firkantpunch :-)

    Sødt og enkelt kort. Flotte syninger.

    Kortet fra den 16. marts er ikke til min mand, med det var taget fra 13. marts. Tak for hilsnen.

    SvarSlet
  2. Skønt kort! Det er flot med syningen.

    SvarSlet
  3. Lækkert kort med en floooot syning.. god at se at du er kommet i gang igen...

    Og nej... jeg syntes absolut ikke at det var din skyld, at du var nødt til at købe lidt ekstra ind... jeg påtager mig gerne skylden - også denne gang... he he

    God weekend til dig..

    SvarSlet
  4. super flot kort og fin tekst. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort du har lavet og flot med den syede kant rundt.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.