onsdag den 16. marts 2011

Solen skinner..

Man kan da lige fornemme det på det første billede! Nej hvor er det dejligt, også selvom man sidder indenfor og arbejde (tror nu også det er temmelig koldt)
Og jer har fået lavet et kort mere, hvad siger i så, det hjalp vist at jeg fik ryddet op i alle sagerne i weekenden. Papiret jeg har brugt er noget jeg har fået af en veninde, det kommer fra Søstrene Grene.
 Den selvklæbende lyserøde velourramme - er nogen jeg fandt i Netto for et stykke tid siden
Det er nemlig min plan - at jeg skal få brugt det jeg har inden jeg køber nyt! God plan - mon den holder ;)

Min anden plan om at deltage i mindst en udfordring om måneden - den gik i vasken efter sølle en måned!
Men man må have en plan til man får en ny
Hav en god dag - jeg håber solen skinner på jer alle! :)

2 kommentarer:

  1. Hi, hi det lyder godt nok som en træls men meget fornuftig plan. Den kunne jeg ikke holdt. Har vist materiale nok til de næste mange år :0)

    Sikke et dejligt forårsfrisk kort. Lækker ramme du har fundet.

    SvarSlet
  2. Kom lige forbi din blog. Sikke mange skønne kort du får lavet:)) Det er helt sikkert her jeg skal hente inspiration når jeg en enkelt gang laver kort :))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.