fredag den 27. maj 2011

Dejlig dag

Igår havde en rigtig god veninde fødselsdag, hun fyldte 50 år, men fordi hun er jehovas vidne, så holder hun ikke fødselsdag, men det kan jeg jo ikke gøre for, så jeg havde lavet hende 2 bokse, og hun blev også rigtig glad for dem!

Stoffet var noget af det lækre blågrønne fra Moda og som for og kanter brugte jeg lækkert hørlærred som jeg havde fået af min veninde, faktisk har jeg fået en hel masse forskellige farver, det er så dejligt og jeg er så glad for det!

 Sådan her startede den lille boks, jeg syntes det er sjovt at se, hvad hvordan det forandre sig, når det bliver syet sammen og quiltet..
Da der jo ikke skulle holdes fødselsdag, så blev jeg inviteret med i biografen, og se en film! Det var friskolen som min datters veninde går på der havde arrangeret først et foredrag om børneopdragelse, det kunne vi desværre ikke nå da det var om eftermiddagen, og så om aftenen var der film.
En italiens film om en dreng på 10 som mister synet og kommer på blindeskole, bagefter fortalte de at det var en virkelig historie, det blev det kun bedre af....
Desværre ved jeg ikke hvad den hedder, men den var bare så sjov, sød, sørgelig, tragisk, komisk og dejlig, men skulle du nogensinde få muligheden for at se den, så husk lommetørklæder
En rigtig dejlig oplevelse!

1 kommentar:

  1. Hvor er det nogle flotte boxe i de dejligst farver.. tænk at sådan en flok firkanter kan blive til noget man kan bruge til noget.
    Kan godt forstå at din veninde blev glad.

    God weekend til dig..

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.