søndag den 19. juni 2011

Aflevering af boxe

Så har der været store afleveringsdag, og så mangler der faktisk stadig 2, men det må komme snart, her er i hvert fald de første fem

Den sidste her var ikke færdig til at komme med på billedet, men den er også afleveret nu! Jeg quiltede den med en glimmertråd som er beregnet til symaskine, det kan jeg ikke anbefale : (


 Af en eller anden grund lavede den store løkker på bagsiden, så jeg brugte pænt lang tid på at sidde og sy ender ind bagpå inden jeg kunne sy den samme

Men trods besvær syntes jeg nu det ser rigtig sødt ud med glimmeret, er der nogen som har et bud på hvorfor det gik galt? Jeg brugte alm. sytråd på indersiden og tror at løkkerne kom hver gang den ligesom trak en ny omgang af trådspolen??

Jeg fik besøg i mit værksted den anden dag af et par søde damer, som også kunne lide boxene, så måske skulle jeg alligevel lige lave et par mere inden jeg hitter papirbunkerne frem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.