fredag den 17. juni 2011

Og så til noget helt andet

Nej, kun en anden stofbunke, stadig sybokse, jeg har lovet en veninde at lave 8 til hende, som hun skal have med til Norge som gaver her i sommer, ja hun tager afsted d. 20/6 - så jeg har faktisk lidt travlt med dem, der ligger 4 på lager og så er det her nr. 5, jeg må selv vælge farver, bare der er flest i romantisk stil, men nu var jeg altså nødt til at prøve noget med lidt pang - så her er en kombi af Kaffe Fasset og Amy Butler stoffer, KF fra den lokale stofpusher, og Amy Butler købt i USA!
Samtidig med farveskiftet, har jeg forsøgt mig med frihåndsquiltning, noget jeg gerne har villet længe, men ikke rigtig fået gjort, men nu blev det, det er nok ikke noget jeg vinder nogen priser for, men det var meget sjovt, og jeg kan da altid bruge den selv, hvis ingen andre kan lide den :)




Og resten af de 8 hænger her, så må vi se hvornår de bliver færdige, men jeg satser på at nå det - lidt optimist må man vel være....


2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor du spytter dem ud af ærmerne... og den ene mere lækker end den anden... Flot arbejde...

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.