onsdag den 3. august 2011

August

Tænk, jeg gik rundt og bildte mig selv ind at det var første uge efter ferien, hallo - jeg har allerede arbejdet én hel uge! Nå tiden flyver afsted og det er svært at følge med nogen gange.


Sådan ser ugen ud:
Arbejde hjemme mandag
Arbejde ude hos kunde tirsdag, da vi nåede middag og jeg kiggede i køleskabet, kunne jeg ikke finde min mad, efter en del søgen, kom jeg til at kigge på opvasken som stod til tørre, deri stod min tupperskål, hmmm.
Ind og spørge hvad der var sket med min mad, "guud, jeg troede det var gamle madrester og smed det ud!" " Ja det var, resterne af vores aftensmad fra i mandags" og jeg fik rugbrødsmadder til erstatning.
Tirsdag aften til frikadellespisning hos naboen (altså ingen rester idag)
Onsdag arbejde hjemme og i Cirkus Baldoni, Matildes første cirkusbesøg
Torsdag, Kristine og jeg tager til København, vi skal på Glyptoteket og hvilke butikker vil i foreslå, måske nogen med stof eller kagepynt
Samtidig skal Matilde på udflugt med børnehaven til Nyk.F Zoo
Fredag, hjemmearbejde og i byen og spise (heller ingen rester)
Lørdag, jeg er blevet indbudt til at få en stand på kunsthåndværkermarked i Maribo, har ikke meldt mig, da sedlen lå i postkassen for to uger siden og så hurtig er jeg ikke, men vi skal ned og kigge på det og se om det var noget til næste år måske, spændt på at se det!
Søndag - der holder vi fri (tror jeg) :)

1 kommentar:

  1. Sikke en uge!
    Tak for din søde hilsen hos mig - så fandt jeg frem til dig :)
    Jeg er vild med dine bokse og må bestemt prøve at sy sådan en. Har fundet all momas quilt's tut.
    Klem

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.