fredag den 21. oktober 2011

Tak - det fik jeg da vist ikke sagt

Jeg blev så glad - da jeg fik en "velkommen tilbage"-kommentar den anden dag og flere andre også,  tusind tak for det, det er da dejligt, for jeg har jo ikke været så flittig på det sidste, så jeg regnede nærmest ikke med at der var nogen som havde så god tålmodighed, men engang imellem er man jo nødt til at være tilstede i den anden virkelighed. Men så er det skønt at komme tilbage og ikke være helt glemt.
Og jeg følger med hos jer alle stadig, selvom der er langt mellem kommentarerne i øjeblikket :)

Og så til noget helt andet - toiletpunge, det er lidt siden jeg har lavet dem, men tror ikke de har været "på"
Som i kan se er den ene lavet af en rest stof, der var tilbage fra en hynde lavet til Kristine for mange år siden, det andet (stribede) havde vi beklædt en opslagstavle med



1 kommentar:

  1. waue flotte ting du laver. ser du osse er på flickr. det er jeg osse

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.