mandag den 28. november 2011

Weekendens julemarked

Her er et billede fra i lørdags, hvor jeg stillede op til julemarked i Frk. Fingerbøl
de små julepynt har min mor og hendes veninde lavet, jeg tror der er ca. 200 :0


jeg tror vi havde talt lidt forbi hinanden, for jeg troede faktisk først jeg skulle komme næste weekend, så fredag mens jeg gjorde klar til pigefrokost, fik jeg at vide at de da regnede med mig lørdag kl. 11.
Den var hård, i seng kl. halv tre og op kl. 8 for at pakke sammen og sætte priser og så videre, men det var hyggeligt, og jeg fik da også solgt lidt!
Så hjem igen kl. 14, fordi vi skulle ud og spise kl. 16 og bagefter til børnefødselsdag!
Da kl. var 22.30 og jeg lagde mig i min seng - ja der var jeg godt nok helt færdig!

Søndag var jo lidt letter da jeg ikke skulle pakke og pakke ud, og så havde jeg også fået sovet lidt, det hjalp, men det dårlige vejr, gjorde nok at der ikke kom så mange, som der ellers ville have gjort, men vi hyggede og snakkede med alle dem der trodsede vejret!

Stativet har jeg fået af min bror, som fandt det et sted til udsmidning, det er alletiders til at hænge op på, Klaus har kortet nogen af krogene af, så de ikke stritter så meget på den ene side

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.