søndag den 5. februar 2012

3 D

Igår aftes fik jeg lavet det her tag, mest fordi jeg trængte til at lave noget der ikke var arbejde, for det har jeg faktisk lavet lidt for meget af hele weekenden, men jeg er bagud og må altså se at få indhentet lidt tid, det har så desværre betydet at jeg nu kan mærke min seneskedehindebetændelse rigtig meget, så jeg er lidt forsigtig med ikke at lave for meget, f.eks. sværte kanter, det er rigtig skidt, hækle udelukket og i det hele taget passer jeg bare på


Jeg havde egentlig tænkt at jeg skulle have sat det på Vintage Udfordring 3D, men helt ærligt så kan jeg godt se at jeg lige skal lidt mere igang først, men man skal jo starte et sted

Prøv at se murstensvæggen bag lygten, det er Kristine der syntes hun ville sætte sin tålmodighed på prøve, så hun tegnede en murstensvæg på A3, jeg fik lige en kopi inden farvelægningen og kørt lidt ned i størrelse

Bagved ligger den færdige væg :) og herneden under kommer det hele billede som nu er farvet med akvarel, der mangler bare et eller andet der hvor hun har hevet op i væggen



Prøv lige at se hvor meget rod jeg kan lave for at lave sådan en lille tag, og det hele skal hentes ude i værkstedet, så er det så mærkeligt at jeg ikke får lavet så meget papirnus?

2 kommentarer:

  1. Skøn tag du har lavet og rigtig flot murstensvæg :o)
    Og ja, man kan virkelig få skabt noget rod ;o)))

    SvarSlet
  2. wow det ser super lækkert ud, flotte farver

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.