fredag den 30. marts 2012

Tre tags og en tissetår

I lørdags holdt jeg en frieftermiddag, dem er der ellers ikke mange af i øjeblikket, men jeg fik besøg af min Scrap-ven Inge, og vi lavede tags. (Inge jeg har kigget og den er der ikke!)
Jeg havde faktisk ikke forventet at det blev til så meget, så jeg var rigtig godt tilfreds, da det lykkedes at få lavet 3 uden større problemer.

Her er de









Egentlig skulle jeg bare øve mig i at lave flere lag pynt, og lige prøve en ny die, og Inge ville bare forsøge at lave det distresset. Midt i det hele manglede vi svampe til distress ink, men sendte Matilde ind efter 10 engangsklude og 10 elastikker, hun kunne ikke uden at få antal på. Så mens hun stod ved siden af toilettet og talte klude, kom hun til at tisse i bukserne, ups - nå det var da let at tørre op og få vasket hende. Åbenbart svært at koncentrere sig om flere ting på en gang :)

Er der nogen der ved hvorfor jeg i perioder kan uploade flere billeder af gangen, og nogen gange kun et enkelt, nå kan jeg igen kun få et med ad gangen :] hmmm, irriternde
Jeg bruger altid samme format - så det er ikke derfor - og jeg har ikke ændret nogen indstillinger længe
Håber der er en der ved noget!

2 kommentarer:

  1. Det er nogle ret flotte tags.
    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit billed problem.

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle flotte tags. Jeg kan slet ikke stå for det sidste. Flot med teksten på stof.

    Synd for matilde at hun blev så optaget at hun glemte wcét. Godt skaden ikke var større.

    Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem. Jeg er ikke skrap til it.

    God weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.