lørdag den 28. april 2012

Travl uge

Det her kort lavede jeg faktisk i sidste weekend, men fordi jeg også måtte arbejde en del i weekenden, er det ikke kommet på før nu.
Det var til min nabo, som havde fødselsdag søndag, og vi var til spisning om mandagen, tirsdag var jeg i byen og spise med min syklub og igår var jeg på Fredriksberg for at aflevere et regnskab, men nu blev der lige en lille pause.


Mærket med tillykke - blev altså ikke helt som jeg ville have det
men der var ikke tid til ændringer

Den lille swirl klippede jeg i filt, men det var lidt svært
at undgå at den gik i stykker


Jeg har faktisk ikke haft brugt mine spellbinders så meget
men måske var det fordi den ene skæreplade knækkede for mig


Hjertene lå på lager, opskrifter er fra Hellemor
Hav en god lørdag

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort Fru Larsen!
    Det gir god dybde med filt svirrelen og den nydelig hjerte!
    Ha en fin dag :O)
    Klem Nina x

    SvarSlet
  2. Det er et super flot kort. Det er en rigtig flot baggrundt du har lavet og hjertet passer perfekt.

    SvarSlet
  3. Waow - det er super flot.

    SvarSlet
  4. super smukt kort
    Du må have en dejlig weekend

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.