søndag den 10. juni 2012

Guldbryllup

Vores søde naboer havde guldbryllup igår, så der var lige en god grund til at lave et kort, jeg havde en nogenlunde ide om hvad jeg kunne tænke mig, men ingen punch der passede til, så torsdag aften fik jeg hjælp af min scrapven Inge, som havde det rigtig værktøj.
Så vi brugte noget tid på at stanse (mig) og stampe bladmønster (Inge) samtidig med at vi fik snakket og kigget på Ett Trykk.


Farven på fotoet er ikke særlig god, det er i virkeligheden meget mere over i gul-grønne farver

 Guldbladene indimellem giver lige lidt kontrast
 Hjertet var en pludselig indskydelse, men efter at have prøvet, blev det bart uden, så det kom også med
Og teksten blev en sticker, for jeg turde ikke efter alt det arbejde risikere at skrive grimt eller stemple dårligt.
Jeg puttede lidt puder under nogen af bladene for at få lidt højde på, og da jeg var færdig opdagede jeg at mine kuverter var for små, så det blev leveret i cellofan.

Vi havde en rigtig hyggelig dag sammen med guldbrudeparret og deres familie, efter morgenmaden sejlede vi fra Klintholm med en turbåd for at komme ud at se Møns Klint ude fra vandet. Det var så flot, men der var mange bølger, så det var ikke nogen stille tur og der var også et par stykker der blev pænt våde. Bagefter kørte vi hjem og fik grillmad, alle gik i gang i køkkenet og gommen klarede grillen, og til sidst fik vi kaffe og lækker kage. Sikken en dag - tusind tak for at vi måtte være med til at fejre jer!

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.