torsdag den 2. august 2012

Liebster Award

Det her har været min dårlige samvittighed i meget lang tid! :(

Så nu skal det være, så jeg kan komme igang med at blogge igen :)

Anne Marie har givet mig en award som hedder Liebster Award, og det er jeg da helt vildt stolt over!


 
Betingelserne for awarden er sådan her:

Denne award gives til lovende bloggere som inspirerer dig, og som har mindre end 200 følgere.

Liebster Award har sit navn fra det tyske ord, der betyder ”elskede, kæreste eller favorit”


Når du bliver nomineret er der disse regler:


Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog
• Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me)
• Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news!
• And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor.


Og så til mine nominerede:

Fru Larsen (pænt navn ikke), altid en lille hverdagshistore og søde håndarbejder!
EttenA, jeg så et LO hun havde lavet, som hang hos en af mine piger fra Det Kreative Værksted, jeg blev straks forelsket, og strøg hjem for at se hendes blog!
Sysler fra hverdagen, alle mulige søde sysager, krydret med lidt historier fra autocamperen (sådan en må jeg altså bare have)
Fru Hyldig, jeg sidder altid og smiler lidt, når jeg hører om Fru Hyldigs køb og fejlkøb, og så får jeg skyld for at mit lager er stort :D
Snippen - totalt lækker stil, ville ønske det var min!

Det er virkelig svært at vælge, men jeg kan se at mange af de blogge jeg følger har flere end 200 følgere, så det gør det selvfølgelig lidt lettere, men blogverden er min afstresning fra hverdagen, og jeg elsker at følge med hos jer alle, det er jo det at i alle er forskellige og laver forskellige ting der gør det spændende!
Så tak til alle for al den gode inspiration, smil, tårer, latter, lækkersult og hvad man ellers kommer ud for, og selvom der nogen gange er langt mellem kommentarerne så er jeg med alligevel :)

Anne Marie - så fik jeg gjort det :)
Det var da ikke så slemt!

Anne Marie har også en rigtig fin blog med masser af søde kort og scrap, så husk at kigge ind til hende også!












1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.