tirsdag den 14. august 2012

Shopping i Køge

Sidste mandag var Kristine og jeg i Køge på shopping sammen med min svigerinde, det var en rigtig hyggelig dag, som naturligvis startede med regnvejr, men efter en times tid kom solen og vi storhyggede og gik og gik og gik, og fik lækker frokost og iskakao på torvet!

Gade med kig til kirken

Mine to medshoppere kigger på dims og lækre kopper

Lækkerbutik - med lækkerting - købte min 1. greengate-ting her!

Og det fortsatte med endnu en lækkerbutik med dims og spiseligt

Dagens indkøb, hmm nogen af dem i hvert fald


Stoffet købte jeg i Patchworkbutikken, som vi besøgte i regnvejr, helt ny-ombygget butik,
med virkelig mange lækre ting, ja jeg manglede jo ikke noget, men købte lidt stof, 2 stykker hør, og en yoyo maker, så i weekenden skulle jeg lige prøve med lidt rester fra Tilda, de er bare sat på
med en nål, men virklig nemme at lave og rigtig søde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.