søndag den 5. august 2012

Tilda stof-forvandling

Kan i huske den her stabel stof, nej det kan i nok ikke for det var helt tilbage i februar vi købte det, og jeg havde næsten opgive at der nogensinde skulle blive tid til at bruge det til noget


 Men i sommerferien fik jeg taget hul på bunken , da det er mit allerførste rigtige patchworkprojekt, går det ikke så hurtigt, men jeg er faktisk rigtig godt tilfreds indtil videre


Igår var jeg lige forbi Panduro i Næstved, da de havde nogen rigtig god tilbud, 4 * 1 meter Tildastof for kr. 100
Det er da et godt tilbud


Min svigerinde havde været så sød at købe ind for mig en gang de øverste 3 stykker og et stykke lyserødt som lige er gået en tur, og jeg købte så selv 2 stykker på 2 meter, så nu har jeg bagbeklædning til tæppe for kr. 100. Det kan da vist ikke gøres billigere!

1 kommentar:

  1. Hold da op et flot tæppe. Du må have en engels tålmodighed. Skal tæppet bruges som vægophæng? Jeg er vildt imponeret.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.