søndag den 23. september 2012

Billeder af tags - mangel på lystelt

Ja, jeg har jo for en gangs skyld lavet tags, og så har jeg ryddet op i værkstedet, igen igen, uden dog på nogen måde at være færdig, det vil vist tage lidt længere tid, men sådan er det...
 Men da jeg ryddede op, fik jeg også sat et skab op med glashylder og indbygget lys, jeg tænkte at det måske kunne bruges når der skulle tages billeder om vinteren eller i hvert fald i dårligt vejr.
 Så alle billederne til højre er taget i skabet med ekstra lys og dem til venstre er udenfor i det fine solskinsvejr
 Men helt ærligt så er lyset indefor bare for dårligt, så jeg ville helt vildt gerne have noget lys jeg kunne bruge
 Er der nogen der ved hvilken lampe eller pærer man kan/skal bruge, og helst noget som ikke koster en formue
 Allerhelst ville jeg have et lystelt, men det er bare lettest hvis det er noget som kan stå permanent - ellers bliver det bare ikke brugt



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.