tirsdag den 11. september 2012

Øj - jeg har bare haft travl

Jeg har den sidste tid nærmest gået fra det ene til det andet arrangement, og samtidig haft travlt med at lave manillamærker til en kreativ ven som skulle have dem med på udstilling! Sidste uge var der en aften hvor jeg ikke skulle noget andet end at prøve at finde mit hus, og det er lige i overkanten, nu viser det sig at denne her uge bliver lige så hektisk, så her kommer lige et lille bitte uredigeret billede, så i kan se jeg stadig er levende, næsten i hvert fald.....



Prøv lige at se det lækre papir under mærket (som slet ikke var færdigt, men jeg skulle bruge mønstret til noget andet) men noderne, var en gammel fin nodebog som jeg fik af min svigerinde, købt på et loppemarked for kr. 25,- der er fint guldtryk på forsiden med ejerens navn og meget sirlige notater rundt omkring i bogen, og så de skønneste tryk foran hvert afsnit, og ud over det så er den ældet og gulnet på den helt rigtig måde, som man ikke helt selv kan genskabe!
Det var virkelig en god gave, men kan jeg mon nænne at klippe i den ????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.