torsdag den 25. oktober 2012

Servietter på tags

Jeg lavede selvfølgelig ikke kun et tag med servietter, så her er det andet, lavet med serviet, hvid acrylmaling og lidt sværte på kanterne

 Græskarret var et jeg fandt fra sidste år, jeg havde ikke noget græskarstempel, så derfor tegnede jeg selv nogen græskar og farvelagde, og de dukkede så lige op, jeg rydder nemlig fortsat op, jeg kunne godt lide farven sammen med alt det pink, så derfor kom det til at sidde lige her
 Jeg kan rigtig godt lide det her stempel som bare gerne vil have nogen flotte klare farver
 Uret har fået glossy accent

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er din tags flotte. God ide at bruge servietter det giver en god effekt. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  2. hold da op så flotte tag i dejlige farver

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte!
    God weekend.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.