torsdag den 22. november 2012

Ikast Etiket - rigtig god service

Så begynder tingene til årets julemarked at blive færdige, heldigt for de starter jo på lørdag :)
Den her er faktisk ikke helt ny, men der manglede lige noget


For se lige hvad jeg har fået lavet, yes mine egne navnemærker, de kommer fra Ikast Etiket A/S


Og jeg kan kun anbefale firmaet til andre der har lyst til at få "eget navn" på deres ting, for hold op en god service de yder, jeg var nemlig kommet til at bestille mærkerne for smalle og det gjorde at man ikke kunne læse hvad der stod, så inden de sendte mærkerne til mig, ringede de for at sige det, og lige bede mig vende tilbage når jeg havde set dem, og de kunne ikke læses, så jeg ringede og fik hjælp til at få dem lavet i rigtig størrelse og format og ugen efter kom så de her - det er sgu da okay!

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.