fredag den 11. januar 2013

Lifebook 2013 - Fairy Art Mother


Endelig blev jeg færdig med første opgave i Lifebook 2013


Opgaven var en "fe-kunst-mor" som skulle kunne opmuntre en når man løb ind i problemer eller ikke syntes det gik godt nok!
Figuren i oplægget var mere enkel end min blev men ellers har jeg fulgt Tam's fremgangsmåde

Det har jeg lært:  :) (siger jeg til mig selv)

Jeg skal lade være at bruge så mange farver, jeg kan bedre lide det lidt mere enkelt, men er tilbøjelig til at fyre farver af i stride strømme
Når figuren skal være enkel, så hold den enkel!
I undervisningen bruges der promarker aqua til at tegne uden om figuren, så jeg prøvede lige med copics,
men det duer ikke - resultatet bliver helt anderledes!

Men ud over jeg har lært det om mig og materialerne, så er jeg da nogenlunde tilfreds, hun ser venlig ud og det var det vigtigste :)

Men jeg er bagud - har to opgaver mere, en er i gang og en ikke begyndt, så hvad laver jeg lige her ????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.