onsdag den 6. marts 2013

4 små kort med masser af farver

Fra Lifebook 2013 havde jeg nogen rester af staniol som der var limet sy-mønsterpapir m. tryk på, jeg tænkte at jeg lige kunne prøve at lave nogen små kort af resterne, de er ca. 9*9 og jeg lavede fire.


 De er lakeret, så det er ikke så let at tage billeder af, og jeg er lidt irriteret på lakken, som jeg syntes ikke blev glat/blank nok, så jeg har fundet noget gulvlak frem til næste gang!


Men jeg kan godt lide effekten af at man kan se det blanke sølvpapir igennem nogen steder


Det var mest sådan lidt på forsøgsbasis, men samtidig var de lavet til en som jeg ved er glad for klare farver og noget lidt mere grafisk end jeg plejer at lave - så jeg håber hun kan lide dem


Og alle fire tilsammen, det er helt sikkert ikke sidste gang jeg laver sådan nogen små kort af rester



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.