tirsdag den 12. marts 2013

Gave fra en "afhopper"

Jeg glemte lige det her billede igår, det er en kaffeserviet, som jeg har fået i julegave fra en af sypigerne, d.v.s jeg fik den så først i tirsdags, for januar var jeg syg, februar glemte Dorthe den og så blev det en marts-julegave i stedet :)
Den er så fin, tusind tak Conny!


Det er så flot at Conny sidder og laver gaver til os allesammen, og jeg var så ked af ikke at kunne deltage i december, men sådan er det jo nogen gange. Solen var lidt voldsom den dag jeg tog billedet, så farven er lidt gal på det grønne, men det er rigtig lækkert balistof, nu mangler jeg bare en pause så jeg kan få den brugt!

1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.