søndag den 7. april 2013

Hobbymesse i Roskilde

Igår var jeg i Roskilde til hobbymesse, det havde jeg lovet Kristine for længe siden, og jeg er jo heller ikke svær at overtale :)
Men der var godt noget noget begrænset udvalg i år, hvis man ikke lige var til patchwork eller garn, og garnet går jeg udenom
Kristine var også lidt skuffet og fik nærmest ikke brugt nogen penge, så vi skulle nok have ventet og kørt til Scrapmesse om 14 dage istedet, men jeg vidste ikke at det skulle være der, da vi planlagde!


 Men lidt fik jeg da købt, stoffet med mariehønerne er til et tørklæde, som jeg så hos Sy og Rens, de har godt nok en lækker butik, overvejer faktisk en udflugt til Sorø
 Lidt små stempler fra Scrapfactory, vandpensler og stencils
 Umonterede stempler fra Sløjd-detaljer, ring til spoler fra ? ja og washitape fik jeg da også
Et mønster til en nålepude og den sødeste lille bunke stof-helt foroven
Ud over det ville jeg gerne have haft lidt neonfarvet acrylmaling - men det kunne jeg ikke få!


2 kommentarer:

  1. Lækre ting, du har købt. Du kan vel OGSÅ komme til scrapmesse om 14 dage?? ; )

    SvarSlet
  2. Guf, nogle lækre sager du har købt. Stemplerne fra Sløjd-detaljer faldt straks i mine øjne. Det firma kender jeg ikke, men fede stempler. Jeg glæder mig til at se hvordan du bruger dem.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.