tirsdag den 11. juni 2013

De lækreste gaver


I starten af juni havde jeg fødselsdag og i lørdags var mine svigerinder så til grill, og jeg fik
de her lækre gaver


Stoffet så jeg i Roskilde sammen med Dorthe, og jeg var helt vild med det, så hun må have sneget sig tilbage, for her er det i hvert fald :)


Bagerst en blok fra Panduro med bær og urter, den er rigtig sød, men 
de 12 ark fra Graphic 45 (et ark pr. måned- juni ligger øverst) - er bare så lækre, så jeg ved næsten ikke om jeg kan få mig til at klippe i dem :)

Øj det var nogen dejlige gaver!

2 kommentarer:

  1. Lækre gaver.
    ps. sommerfuglene er fra Pinterest.

    SvarSlet
  2. Et forsinket tillykke med fødselsdagen. Det var da nogle dejlige gave fra svigerinderne. Det er altid dejligt at få hobbyting som andre har købt, så kan man være så heldig at få noget som man ikke lige selv havde set eller valgt.

    Jeg glæder mig til at se hvad du får ud af gaverne.

    PS. Hvor der dit sidste billed med pigen og kanin dog smukt. Du er godt nok god til at tegne og meget kreativ.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.