tirsdag den 17. december 2013

Julestjerner i massevis

Jeg sender hvert år et julekort til beboerne i 2 ejerforeninger som jeg administrere, så der skal laves en del ens kort, i år er de ikke helt ens, men lavet efter samme opskrift, og det blev så med julestjerner


jeg er ret vild med den die, jeg kan godt lide at det ikke er så pussenusset som nogen
af de andre man kan få


de er hyggelige at sidde og lave - heldigvis, nu er der omkring 25 færdige


næsten færdige, mangler lige en hørsnor, så de kan hænges op


faktisk var jeg startet på dem sidste år - hvor jeg så blev syg og intet kunne, så 
de nederste her, ser lidt anderledes ud, fordi de er lavet lidt tidligere på året
men jeg foretrækker helt klart de øverste


nu mangler jeg bare snoren og at glimmerlimen tørrer, så de
kan blive sendt med posten i eftermiddag



3 kommentarer:

  1. Wauw, de er flotte- Jeg er målløs, sikke et arbejde når det er til så mange. Jeg er også vild med den dye. Julehilsen Malene fra www.brombleberries.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fra Larsen - en kommentar mere. Jeg har lige sat din blog på min blogroll, for jeg synes den er skøn. Mit juleønsker er lidt mere trafik på min blog, så måske har du også lyst til at tage mig med på din blogroll? Jeg tænker, at fx nogle af taskerne kunne være noget for dig? (Scroll lidt ned her: http://www.brombleberries.blogspot.dk/search/label/taske )
    I hvert fald - glædelig jul. De bedste hilsner fra Malene

    SvarSlet
  3. hvor blev de fine dine julestjerner, så nu er der bare 11 måneder til du skal finde på noget igen,. juleknus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.