søndag den 9. februar 2014

Art Journal

Øj - der mangler ligesom lidt solenergi i min krop i øjeblikket
Jeg får ikke rigtig lavet noget, eller måske er det mere jeg får ikke rigtig lavet noget færdigt, for jeg starter på en masse, og hvis det bliver færdigt får jeg ikke taget billeder af det, det er jo aldrig lyst


Her er en side fra min Art Journal - jeg bruger den mest til at sidde og fedte lidt i - hvis jeg keder mig, det 
er nok ikke det de fleste gør, men det er dejligt nogen gange bare at lege lidt med farverne og så lige at få afprøvet materialer eller teknikker
Der er nok ikke meget af det der ligefrem giver nogen mening for andre en mig - 
men det er fint med mig

Håber i nyder det dejlige solskinsvejr idag - jeg gør mens jeg lige arbejder på det sidste inden jeg for alvor kan starte ferien

1 kommentar:

  1. Super flotte sider.
    Jeg tror der er rigtig mange der har sådan en bog til at sidde og lege i.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.