mandag den 26. maj 2014

Mors dag gave

Af mine to dejlige tøser fik jeg en rigtig ArtJounal fra Dyan Reaveley til mors dag, og igår fik jeg endelig vovet at bruge den, wauw hvor er den lækker, så jeg turde næsten ikke grise i den, den endte også med at jeg brugte de to miderste sider, for jeg tænkte, at jeg ikke kunne holde ud at den første side måske blev grim - okay måske lidt mærkeligt, da det jo alt sammen er lidt klatteri og prøven sig frem, men jeg vil gerne have det ser godt ud, når man åbner den :-) så indtil videre er den helt jomfrulig ren indtil vi når midtersiderne

Vi holdt pigefødselsdag for 9 syv-årspiger, i det skønneste vejr, undtagen lige mens der var skattejagt, der dryppede det lidt, men da skatten blev fundet skinnede solen igen, hvor heldig kan man være ??

Efter endt fødselsdag tog jeg et par timer mere i solen, hvor det her blev resultatet








det er virkelig noget skønt papir at arbejde på , krøller meget mindre end det jeg havde før,
men jeg er nødt til at øve mig i at få lavet et hovedmotiv, for jeg har helt klart lettere ved at lave baggrundene, men uanset resultat, er det altid dejligt afkoblende at sidde og fordybe sig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.