søndag den 29. juni 2014

Sidste hus for denne gang

det er vist mest fordi jeg ikke har flere små træblokke at der ikke kommer flere lige nu
men det her er egentlig lavet som en prøve, fordi jeg lige skulle se hvordan det blev
når man lagde et lag matte medium på toppen



det bliver fint syntes jeg
så når jeg en dag keder mig, skal de tre andre huse lige have en 
omgang


igår var vi en tur i bårse for at se dirt track - men det var en lidt kedelig omgang
det gik virkeligt langsomt


men det var sjovt at se alle dem, mest piger, der var klædt ud i 50-tøj


bagefter skulle vi have været nede og kigge ved south island rumble
men selvfølgelig blev det øs-regnvejr, så det må vi gøre
til næste år


der holdt selvfølgelig en del biler på p-pladsen, men det havde været sjovt
at se noget mere 50-stuff, men det gik vi altså glip af


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.