fredag den 20. juni 2014

Smukke små skåle

det er vel ikke rigtig nogen hemmelighed mere at jeg er ret vild med kunsthåndværk
og til enhver tid vil foretrække det lidt sjove fremfor Menu eller Stelton
så her er mine senest køb (tror jeg) 
små skåle som jeg så blive lavet, eller i hvert fald nogen ligesådan,
lige præcis mine var lavet inden jeg kom



de er købt den dag Galleri Warrer holdt kunstnertræf


jeg ved godt der lidt for rigeligt at billeder
(fik lige øje på betonbrikkerne - sidste års køb i kunstnerstræde i 
Stege på tirsdagsmarked)
de er ret søde også, selvom nogen her i huset ikke kan forstå
hvad man skal bruge dem til??


men det er ikke let at vælge når man først er kommet igang


skålene er afprøvet, der kan være en hel plade lakridssmåkager i hver skål


til gengæld holder de ikke så godt på indholdet
eller også var småkagerne bare for gode :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.