lørdag den 10. januar 2015

Art Journaling i december

Her er en side fra min artjournal - det lykkedes mig at få lavet et par sider i juledagene, ellers er det noget begrænset hvor kreativ jeg var i december.
Det meste af måneden brugte jeg på at være syg, og jeg er stadig ikke rask,
men de gode dage nød jeg i den grad at sidde og lege med mine farver


det startede faktisk med at jeg lavede et par stempler
dem herunder - bladene i øverste hjørne og kanterne, buede og pile, 
det er det samme stempel brugt på to måder


når der går så lang tid imellem, har jeg svært ved at komme igang, og havde 
ikke rigtig nogen plan, så det blev bare lidt plaskeri med nogen 
farver jeg kunne lide


undervejs blev jeg mere og mere glad for resultatet


jeg elsker de små blomster der dukkede op rundt omkring


ynglingsfarver og ny hvid pen


fantastiske former dukkede op


jeg er vild med den grønne ting, hvad mon det er


og her er det fulde resultat, ikke specielt sammenhængende, 
men jeg er glad for det alligevel og elsker nogen af de små detaljer


ok - det var lidt mange billeder, men det er også længe siden jeg 
har lavet noget, så går det ikke alligevel ;-)

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.