tirsdag den 11. august 2009

Endelig

Endelige fik jeg tid til en lille opdatering, først to kort som jeg har fået lavet, det første var til en udfordring, (jeg ikke nåede) men skitsen var sød, så jeg prøvede alligevel, bare for sjov skyld! Og så fik jeg lige brugt mine ny retroflower punches! Det næste kort var tænkt til en som lige har haft fødselsdag, selvfølgelige en som fisker, og så har jeg lige fået Fiskars skæresæt, hvor der er fisk med, jeg tror nu ikke det lige er den slags man fanger her, men pyt - jeg fik prøvet skabelonen - og mit stempel for første gang!
Men derudover har vi kørt brænde ind hele sidste weekend, og klippe vores får, Klaus holdt hende i 1½ time mens jeg klippede løs, aldrig har så mange biler været på vej i grøften, og der var enormt mange der lige smilede og vinkede til os den dag!
Men måske er det heller ikke så tit man ser nogen der sidder midt på en mark og klipper et får :)
Lørdag skal Kristine og jeg være hjælpere ved et bryllup, det er Kristines debut så hun skal nok blive træt, og det gør jeg helt sikkert også!
Torsdag holdt Kristine og jeg hygge i huset sammen med Anette (nabo) - det var der kortene blev færdige!


1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilka fina kort du gör!
    Har kikat runt här på bloggen din, och jag måste säga att jag är superimponerad av dina vackra kort!
    Är första gången jag är inom här, och jag kommer tillbaka! *ler*

    Ha det bra,
    kramar från Hanna

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.